12 Eylül 2011 Pazartesi

Time to 'Dream A Little Bigger' !

Merhaba , Selam , Hey...

Başlaması zormuş...
Ben Beste. Lise 2. sınıfa gidiyorum , yabancı dil...:)

Burası , benim tüm inekliklerimi paylaşmam için hazırlanmış bir ortam. Yani dizilerden girip filmlerden çıkıp kitaplara dalıp suyunu çıkaracağız! :)
Eğer yapabilirsem , kendi kişisel postlarım dışında her hafta ' 1 Kitap önerisi , 1 Film önerisi , 1 Şarkı önerisi , 1 Dizi Önerisi , 1 Dekorasyon önerisi' şeklinde bir post hazırlamaya karar verdim. İnanın bana , en azından ilk ikisinde kendimden iyisini tanımam ;)
Eh , okul zamanına da denk geldik ha? Olsun bakalım , yürütmeye çalışırız artık :)

Arada bir 'Moda' postları da yapacağım tabiiki , yapmam mı? Ama şunu gönülden umuyorum ki burdaki herkes sevmese bile en azından Sherlock Holmes'ü duymuştur , burda da benimser. Tabii Doctor Who'yu da duymuş olsanız bir şey kaybetmeyiz değil mi? :) Tamam...Sanırım ben cidden ineğim? :/

Neyse , bu postunda ilk olmasına vurun ve saçmalıklarımı mazur görün dilerim. İlk 'gerçek' postumda görüşmek üzere , kendinize iyi bakın! :)

Not : Dilaracığıma blog dizaynı için teşekkür ederim! Seni seviyorum demiş miydim? Tamam o zaman...

-Beste

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder