14 Eylül 2011 Çarşamba

Birikmiş Şeyler...

Yine bir kaç gerçekçi bulduğum dekor önerisini göstermek istedim.
Çok fazla öneri var internette , ama gerçekten yapılabilir olanına pek rastlamıyoruz...


Bunu görünce çok 3 boyutlu olduğunu düşündüm. Küçücük bir odayı çok geniş gösterebilir aslında...
Bir çok yerde olduğu gibi değişik renklerde dergi sayfalarından kesilerekte yapılabilir ama düz yapıştırılması fikrinden çok bu daha uygun geldi :)

Bu küçücük ip ve mandallar yatağın üstüne yapılırsa çok müthiş durur gibi geliyor bana...Bir de üstüne şu sık gördüğümüz yılbaşı ışıklarından konulursa çok hoş olmaz mı?! 


Şu yuvarlakların çok çocuksu olduğunu düşünüyordum aslında ama bu , bu renkleri de olduğunu görmeden önceydi!! Kurdelelerle nasıl da güzel durmuşlar...Gayette uygun fiyatları vardı yanlış hatırlamıyorsam , birkaç tanesi birleşince çok hoş görünmüşler fikrimce...Bu da yine yatak başına gidiyor tabii...


Farklı bir yazı yazma örneği bu da...Kalın bir fon kartonundan yapılırsa uzun süre de dayanabilir bence...Hoş :)




Bunlar da benim odamdan bir-iki görüntü...:) Çok küçük bir odam olduğu için sınırlı imkanım var ama olabildiğince kullanmaya özen gösteriyorum :)
Şimdilik herkes kendine iyi baksın :)

1 yorum:

  1. Besteriks şu senin odandan ilk görüntüde en sağdaki fotoğraf kimin :D Ben mi yolladım onu sana ben miyim o çok tanıdık da :D

    Ayrıca bir gün o dolapla yatağın arasında kitap okurken bulabilirsin beni çok fena sömürücem orayı :D

    YanıtlaSil